Prešernova 32 | 4260 Bled | 04 575 34 10 | info@vgs-bled.si
Strežba jedi in pijač, ki jo izvaja strežno osebje, je mnogo več kot zgolj rutina – gre za umetnost priporočanja in svetovanja gostu pri izbiri jedi in pijač. Na ta način se gostu razkriva zgodba restavracije, njen karakter in ponudba. S podrobnejšim vpogledom v organizacijo restavracije hitro spoznamo ključno vlogo strežnega osebja, ki ni zgolj most med kuhinjo, vodstvom in gosti, temveč tudi nepogrešljiv dejavnik pri ustvarjanju prometa in dobička.
Aktivna prodaja v strežbi je proaktiven pristop osebja pri spodbujanju gostov k izbiri dodatnih jedi in pijač. To lahko vključuje priporočanje posebnih jedi, predlaganje dodatkov ali nadgradenj ter aktivna prodaja posebnih ponudb. Takšna storitev ne le povečuje zadovoljstvo gostov, temveč tudi prispeva k rasti uspeha restavracije.
Primeri aktivne prodaje
V baru:
Barman: “Ali ste že poskusili naš novi koktajl? Gre za osvežujoč miks gina, svežih zelišč in limoninega soka. Popoln za poletno vročino.”
V kavarni:
Natakar: “Bi radi k vaši kavi še naš sveže pečen rogljiček? Danes imamo prav posebnega s čokoladnim nadevom.”
Kaj lahko pričakujete?
Predavatelji: Predavatelji Višje strokovne šole za gostinstvo, velnes in turizem Bled.
Kraj: Hotel Astoria, Bled
Trajanje: 2x4ure.
Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca.
Cena: 349,00 € + ddv
Napredne veščine v gostinstvu
Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.
Trendi v turističnem managementu
Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.
Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine
Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.