velnes kot način življenja - ženska v gozdu

Kako biti prijazen do svojega zdravja? 

Zavedanje o pomenu zdravja v svojem življenju in posledično s tem tudi odnosov z vsemi ljudmi s katerimi smo v stiku (družina, prijatelji, sodelavci,…), je dober razlog za udeležbo na tem izobraževanju.
Zdravje je imelo v evoluciji človeka vedno zelo pomembno vlogo. Omogočalo mu je možnost za preživetje in razvoj na vseh področjih. Danes je zdravje kot tema prisotna skoraj na vseh področij življenja. Tako bo tudi v prihodnjih letih.

Kaj lahko pričakujete? 

  • Zakaj je pomembno, da se zavedamo lastne odgovornosti za ohranjanje zdravja in dobrega počutja?; 
  • kako naredimo selekcijo med nasveti medijsko izpostavljenih ljudi in s tem zmanjšamo njihov vpliv na naše zdravje?;
  • pomen razumevanja delovanja telesa in s tem povezane odločitve za bolj prijazen odnos do lastnega zdravja in dobrega počutja.

Predavateljica: mag. Monika Karan povezuje izkušnje iz gospodarstva na področju marketinga, prodaje, odnosov z javnostmi in kadrov z izobraževanjem odraslih. Svoje 25 – letne izkušnje nadgrajuje še z dodatnimi znanji in pridobivanji certifikatov ter licenc na področju zdravstva in velnesa.   

Kraj: VSŠ Bled 

Trajanje: 2 uri 

Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca. 

Cena: 119,00 € + ddv 

3 stebri izobraževanja na Višji šoli Bled 

Gurmanska doživetja

Napredne veščine v gostinstvu

Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.

Poglej vse programe

Avanture v Julijskih Alpah

Trendi v turističnem managementu

Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.

Poglej vse programe

Mojstri povezovanja

Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine

Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.

Poglej vse programe

Dostopnost

Osrednja vsebina