Prešernova 32 | 4260 Bled | 04 575 34 10 | info@vgs-bled.si
Komunikacija je srce vsake uspešne gostinske in turistične storitve. Gostje ne prihajajo zgolj zaradi storitev, temveč zaradi celovite izkušnje, ki vključuje prijetno okolje, kakovostno postrežbo in predvsem odnos, ki ga vzpostavimo z njimi. Ta delavnica je zasnovana za direktorje, vodje in zaposlene v turizmu, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine in obvladati dobre medsebojne odnose, saj ti odločilno vplivajo na zadovoljstvo gostov.
Na delavnici boste pridobili znanja in orodja, kako komunicirati z gosti na način, ki presega pričakovanja, in ustvarjati odnose, ki temeljijo na zaupanju, spoštovanju in osebni pozornosti. S poudarkom na praktičnih primerih in sodobnih trendih v turizmu se boste naučili, kako komuniciranje z gosti prenesti na višjo ravan in s pravim pristopom izboljšati izkušnjo gostov.
Kaj lahko pričakujete?
Predavatelj: Iztok Sila, višje- in visokošolski predavatelj ter podjetnik, ki se s turističnimi projekti (s prekinitvami) ukvarja že skoraj 30 let, moderator konferenc in okroglih miz, izvajalec prezentacijskih in prodajnih delavnic.
Kraj: VSŠ Bled / Hotel Astoria, v živo
Trajanje: 4 ure
Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca.
Maksimalno število udeležencev: 16
Cena: 249,00 € + ddv
Napredne veščine v gostinstvu
Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.
Trendi v turističnem managementu
Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.
Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine
Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.