Komuniciranje z gosti in profesionalizacija medsebojne komunikacije 

Komunikacija je srce vsake uspešne gostinske in turistične storitve. Gostje ne prihajajo zgolj zaradi storitev, temveč zaradi celovite izkušnje, ki vključuje prijetno okolje, kakovostno postrežbo in predvsem odnos, ki ga vzpostavimo z njimi. Ta delavnica je zasnovana za direktorje, vodje in zaposlene v turizmu, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine in obvladati dobre medsebojne odnose, saj ti odločilno vplivajo na zadovoljstvo gostov. 

Na delavnici boste pridobili znanja in orodja, kako komunicirati z gosti na način, ki presega pričakovanja, in ustvarjati odnose, ki temeljijo na zaupanju, spoštovanju in osebni pozornosti. S poudarkom na praktičnih primerih in sodobnih trendih v turizmu se boste naučili, kako komuniciranje z gosti prenesti na višjo ravan in s pravim pristopom izboljšati izkušnjo gostov. 

Kaj lahko pričakujete?  

  • Kratka predstavitev udeležencev, glavni izzivi pri komuniciranju; 
  • preden gost pride – komuniciranje na spletu, družbenih omrežjih in ostalih medijih; 
  • dobrodošlica – na recepciji, pri vhodu; 
  • komuniciranje med opravljanjem storitve; 
  • reševanje morebitnih konfliktov; 
  • odhod: tu se komunikacija nikakor ne sme nehati. 

PredavateljIztok Sila, višje- in visokošolski predavatelj ter podjetnik, ki se s turističnimi projekti (s prekinitvami) ukvarja že skoraj 30 let, moderator konferenc in okroglih miz, izvajalec prezentacijskih in prodajnih delavnic. 

Kraj: VSŠ Bled / Hotel Astoria, v živo 

Trajanje: 4 ure  

Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca. 

Maksimalno število udeležencev: 16 

Cena: 249,00 € + ddv 

3 stebri izobraževanja na Višji šoli Bled 

Gurmanska doživetja

Napredne veščine v gostinstvu

Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.

Poglej vse programe

Avanture v Julijskih Alpahlp

Trendi v turističnem managementu

Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.

Poglej vse programe

Mojstri povezovanja

Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine

Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.

Poglej vse programe

Dostopnost

Osrednja vsebina