Prešernova 32 | 4260 Bled | 04 575 34 10 | info@vgs-bled.si
Gostoljubje je ključni element vsake storitve, ki neposredno vpliva na doživetje gosta. Gostova izkušnja z vami in vašo ponudbo odloča, ali se bo znova odločil za obisk in zaupal vašim storitvam. Gostje, ki se odločijo za obisk pri vas, pričakujejo, da bodo obravnavani z vrhunsko skrbjo in spoštovanjem.
Pristno gostoljubje se najbolje odraža skozi osebni stik z gosti, pri čemer zaposleni igrajo glavno vlogo. Odlični gostitelji prepoznajo gostove želje ter ustvarjajo unikatne, po meri prilagojene izkušnje, ki sežejo onkraj pričakovanj. Gostoljubje ni zgolj v tem, kaj je gost jedel ali pil, temveč v tem, kako se je pri tem počutil. Le tako lahko vsak stik postane nepozabno doživetje, ki gradi zaupanje in dolgoročno zvestobo.
Kaj lahko pričakujete?
Nosilka: mag. Tadeja Krašna, višješolska in visokošolska predavateljica z več kot 20-letnimi izkušnjami pri izvajanju delavnic in izobraževanj na področju turizma
Kraj: VSŠ Bled, na daljavo ali v podjetju
Trajanje: 4 šolske ure
Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca.
Cena: 199,00 € + ddv
Napredne veščine v gostinstvu
Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.
Trendi v turističnem managementu
Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.
Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine
Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.