Osrednja vsebina

portrait-healthy-senior-couple-with-yoga-mat-standing-home

Ali osebna in poklicna vitalnost vplivata na zdravje in dobro počutje?

Vitalnost človeka vpliva na njegovo sposobnost prilagajanja spremembam v življenju ali pa mu pomaga sprožiti določene spremembe, ki posledično vplivajo na njegovo boljšo kakovost življenja.
Narediti korak iz cone (ne)udobja in sebe postaviti pred nove izzive ni samo velik korak za posameznika, ampak tudi za družbo. Vitalni ljudje s svojimi vsakodnevnimi dejanji prispevajo k lastnem boljšem psihičnem in fizičnem počutju in s tem vplivajo tudi na svojo ožjo in širšo okolico.

Kaj lahko pričakujete?  

  • Vpliv osebne in poklicne vitalnosti na trajnostno zaposljivost človeka; 
  • merljivost vitalnosti človeka v osebnem in poklicnem življenju; 
  • blagovna znamka delodajalca kot motivacija za osebno in poklicno vitalnost sodelavcev.

Predavateljica: mag. Monika Karan, povezuje izkušnje iz gospodarstva na področju marketinga, prodaje, odnosov z javnostmi in kadrov z izobraževanjem odraslih. Svoje 25 – letne izkušnje nadgrajuje še z dodatnimi znanji in pridobivanji certifikatov ter licenc na področju zdravstva in velnesa.   

Kraj: VSŠ Bled 

Trajanje: 2 uri  

Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca. 

Cena: 119,00 € + ddv 

3 stebri izobraževanja na Višji šoli Bled 

Gurmanska doživetja

Napredne veščine v gostinstvu

Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.

Poglej vse programe

Avanture v Julijskih Alpah

Trendi v turističnem managementu

Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.

Poglej vse programe

Mojstri povezovanja

Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine

Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.

Poglej vse programe

Dostopnost