Prešernova 32 | 4260 Bled | 04 575 34 10 | info@vgs-bled.si
Kulinarični teambuilding za boljše odnose in krepitev timskega duha! Udeleženci bodo skozi skupno pripravo jedi in mešanje koktajlov razvijali boljše komunikacijske veščine, zaupanje in medsebojno povezanost.
Delavnica poteka v Šolskem Hotelu Astoria na Bledu in vključuje kreativne aktivnosti, ki spodbujajo sodelovanje in učinkovito delo v ekipi. S poudarkom na sproščenem in ustvarjalnem vzdušju bo teambuilding prispeval k izboljšanju odnosov ter večji učinkovitosti na delovnem mestu. Vaša ekipa bo domov odšla z novim zagonom in močnejšo povezanostjo.
Kaj lahko pričakujete?
Predavatelji:
Katica Mikelj je inštruktorica kuhanja z več kot 30-letnimi izkušnjami in predsednica Društva kmečkih žena in deklet Bohinj. Trenutno je oskrbnica v Koči na Uskovnici, širša javnost jo pozna po sodelovanju v oddaji Večerja za pet.
Dr. Boža Grafenauer, univ, dipl.etnol. in soc.kult., višješolska in visokošolska predavateljica, z več kot 15-letnimi izkušnjami izvajanja delavnic in izobraževanj na področju dediščine in turizma za različne ciljne skupine.
Tilen Albreht Centrih, vodja prodaje in prihodkovni manager v NEU Residences, sicer pa študent na magisteriju Turizma na Turistici in »ljubiteljski« barman. Ustvarjalec novih okusov in odnosov.
Kraj: šolski Hotel Astoria na Bledu
Trajanje: 6 ur
Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca.
Maksimalno število udeležencev: 15
Cena: 279,00 € + ddv
Napredne veščine v gostinstvu
Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.
Trendi v turističnem managementu
Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.
Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine
Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.