Prešernova 32 | 4260 Bled | 04 575 34 10 | info@vgs-bled.si
Pridružite se delavnici, namenjeni vodjem, menedžerjem in lastnikom malih podjetij v gostinstvu in turizmu, ki želijo svoje poslovanje dvigniti na višjo raven z uvajanjem trajnostnih praks. Odkrijte, kako lahko s trajnostnimi strategijami privabite okoljsko ozaveščene goste, zmanjšate stroške in izboljšate konkurenčnost svojega podjetja.
Na 3-dnevni delavnici boste spoznali uspešne primere iz trajnostne prakse v turizmu, oblikovali lastno trajnostno zgodbo ter razvili strategije za njeno učinkovito trženje. Pridobljeno znanje vam bo pomagalo ustvariti bolj odgovorno poslovanje, ki ne le podpira okolje, temveč tudi krepi zaupanje vaših strank in povečuje poslovni uspeh. Sodelovanje v programu je korak k bolj zeleni in uspešni prihodnosti vašega podjetja.
Kaj lahko pričakujete?
Predavatelji:
Nosilka: mag. Darja Radić, višješolska predavateljica in strokovnjakinja na področju turizma in konkurenčnosti s 30-letnimi izkušnjami na področju turizma v zasebnem in javnem sektorju. S svojim bogatim znanjem in izkušnjami prispeva k razvoju trajnostnega in inovativnega turizma na nacionalni in mednarodni ravni.
Na delavnici bodo, kot gostujoči predavatelji, sodelovali priznani strokovnjaki s področja trajnostnega razvoja v turizmu.
Kraj: Bled, Šolski hotel Astoria
Trajanje: 16 ur
Prijave: za udeležbo na delavnici je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca.
Maksimalno število udeležencev: 15
Cena: 749,00 € + ddv
Napredne veščine v gostinstvu
Poglobite praktično znanje s področja kuhanja in strežbe, rešujte izzive s pomočjo izkušenih predavateljev in se izobražujte v edini sodobno opremljeni učni kuhinji na Gorenjskem.
Trendi v turističnem managementu
Pridobite vodstvene veščine in strateško znanje ter osvojite trajnostne pristope v turizmu z reševanjem praktičnih izzivov pod vodstvom izkušenih strokovnjakov.
Jezikovni tečaji in komunikacijske veščine
Izpopolnite jezikovne veščine za turizem pod budnim očesom priznanih strokovnjakov in se učite skozi konkretne primere, kot so reševanje pritožb, komunikacija z gosti in uspešno vodenje.